2015-01-25

ZzZzZ



Idag har det varit en otroligt seg dag.
Vaknade trött, var vaken trött och nu på kvällskvisten är jag fortfarande lika trött.
Men lite te, smörgås och en film får sätta pricken över i't och sen blir sängen grädden på moset så att säga. Kan nog inte bli bättre än så tror jag. 

Vi blev bjudna på mat idag. Viktväktar lax med couscous och sallad samt varma grönsaker.
Riktigt gott. Dock tror jag nog att jag var rätt ensam om att tycka det.
Folk verkar ha svårt för det där med couscous ;)
Gottigott. Blev massor över till mig, så nu har jag minst två matlådor! Awesome!

Någon annan som testat matkassarna från City Gross... viktväktarkassarna?
De är super bra! Kan varmt rekommendera!
Inte allt för dyrt, bra råvaror och goda recept. Mycket mat som man aldrig hade tänkt tanken på att laga annars, så har ni idétorka och önskar lite ny och fräsch mat? Testa!

Nej. Nu kallar soffan efter mig, så bäst att jag ger mig iväg till den.

Over and out!

11 kommentarer:

  1. Får hoppas att morgondagen blir en piggare dag fast det är en måndag:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev de ju definitivt inte! Bättre lycka nästa dag ;)

      Radera
  2. Citygross-kassen är bra skit 😃

    SvaraRadera
  3. har velat testa den där kassen ett tag nu. borde kanske göra de.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag verkligen att du borde göra! :)

      Radera
  4. men hur snygg får en människa va? <3

    SvaraRadera
  5. du e så snygg ju ja blir avis. hur gö du för å se så bra ut?? :D

    SvaraRadera