2015-11-22

Lugnet före stormen

Idag är jag relativt utvilad.
Till skillnad från igår som nog var en av de värsta dagarna. Jag var så trött!

I fredags slutade P tidigt så vi kunde åka till Gränby med barnen. Där inhandlades det pyssel inför kvällens påhitt. 
Sedan fick de varsin peng att handla för i leksaksbutiken. Så två väldigt glada barn fick vi med oss hem. Tror jag det!

Igår var inte alls lika rolig till starten på dagen. Slutade desto bättre. 
Fick besök av en god vän. Så det blev fika och kortspel där även barnen var med. 
Väldigt trevligt. 

Idag ska vi hem till min kära mor på fika.
Hon har nämligen fyllt år och skall firas idag med gosfika och presenter.
Barnen har gjort alldeles egna presenter till henne, ska bli super att få se hennes reaktion när hon får dem. Lägger ut bilder sen efter hon fått dem. ^^
Ska bli mysigt och kul! 


Innan dess skall jag dock fixa naglarna och ögonbrynen. De ser inge bra ut.
Nu borde jag äta något, ta en kopp kaffe och sedan göra mig klar. 

Over and out! 

1 kommentar:

  1. jag blev super glad, så fina presenter och blommor och dessutom fick jag gosa med alla mina älsklingar, det är kärlek det <3

    SvaraRadera