2015-10-19

Grusbomb

Det var ungefär precis det jag hade i ögonen den här morgonen. 
Fy satan! Kunde inte somna inatt, hostade alldeles för mycket.
Jag var supertrött men inte ville lungor och hals vara med på de noterna. 

Men jag känner mig ändå glad idag. 
Känner mig så nöjd med livet och är stolt över min egen utveckling och framgång.
Jag har gjort en enorm resa på det här året som gått. Det har varit kämpigt, svettigt och enormt energi krävande men så himla skoj! För var dag som går tar jag mig bara längre upp och längre fram i livet. 
Inget kan stoppa mig nu! Aldrig! 

Helgen har varit händelserik. 
Började med semesterdag i fredags så fick en lite längre helg. Upp tidigt ändå för att åka in till staden. Fixa fransarna och håret, så nöjd!! Sedan blev det en rätt lugn kväll hemma framför tvn.

Lördagen var kommen och jag fick äntligen åka på whiskyprovning samt rundtur på mackmyra destilleri. Tror ni jag är sugen på att göra mitt eget fat nu eller? Satan så goda whisky de fanns. 

Igår så gjorde jag ett val som antagligen kommer förändra allt. Jag kan inte säga varken bu eller bä än. Det är för tidigt. 
Men jag är glad över att jag tog steget. Över att jag vågade trotsa smärtan. För det visade sig bota en hel del smärta än det en gång åstadkommit. Jag är mer säker på vart jag vill och hur jag vill se mig själv i min omgivning. Jag är på väg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar