2015-09-22

Vad blir av detta?

Det är de nog ingen som vet.
Man brukar säga att livet är upp och ned. Det stämmer så väl.
Just nu är det verkligen upp och ned.




Vet inte riktigt hur jag skall känna över allt.
Hur ska jag göra? Vad bör jag göra?
Vilken av valen gör mig mest lycklig, eller olycklig.
Kommer något av detta sluta bra, eller i katastrof?

Jag vet inte.


Känns som att det är mycket just nu som jag inte förstår mig på.


Men en sak som jag vet!

Jag älskar mina barn. Över allt annat.
Utan dem vet jag inte hur ja skulle orka fortsätta kämpa!
Jag älskar mig sambo. Även fast han kanske inte tror det alla gånger.
Han gör mig stark.

Jag älskar min familj! Utan er är jag inget.





The outcome of this, will be interesting.






Så, på tal om inget alls sådär.
Igår gjorde jag "helvetes gryta". Den blev super god!
Om än rätt stark.. kanske rent av oätbar idag.
Kanske tänkte lite galet när jag hackade ner chilin.
Men jag får se när lunchen närmar sig. Om jag får panik handla en sallad eller inte.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar