2015-01-22

Ibland funkar det bara inte

Det gick rent ut sagt skit på träningen idag!
Ville sig inte alls, någonstans.. började bli svimfärdig efter bara ett halvt varv.
Vad fan är det liksom?!

Vet inte ja.. inte bra i alla fall. 
Dricker just nu en kopp coffeinfritt te och tittar på ett raid på twitch.

http://www.twitch.tv/druqdog

Om ni vill titta. Its fun! ^^
Dessutom så lär man sig saker, i alla fall om man är sämst som jag och inte förstår sånt där WOW snack. Haha!
I morgon är sista jobbdagen för den här veckan! Ska bli skönt med lite helg.
Väl behövligt! dock tycker jag nog att veckan gått extremt fort jämfört mot vad det brukar göra. 

Nu ska jag titta klart på raidet. På återseende! :)

2 kommentarer:

  1. carrobarro22/1/15 22:33

    Det går säkert bättre nästa gång :), jag kolla på stoppa tjuven.. intresserant och bra tips på vad man ska tänka på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh, vad sa dem? :) Jag borde kanske också ha tittat på de programmet. ^^

      Radera