2012-02-13

THE ROCK AND TRASH COMES IN PICTURING

Oj. I helgen har det varit full rulle.
Lillebror kom till oss i torsdags och stannade till söndag.

Bästa Em kom till oss i fredags, för på lördagen var det dags för fotografering.
Hon var grymt nervös, vilket jag förstår till fullo, hade ju jag med varit.
Minst sagt.
MEN!, hon va så jäkla duktig!
Du borde vara stolt över dig gumman! <3



Fick äran att sminka henne, vara med och styla och komma med tips och förslag.
Längtar tills jag själv kan ställa mig framför kameran, men det lär dröja ett tag till ^^!


Makeup: Jag
Modell: Emelie Lind
Fotograf: Josefine Åhrman
Ass fotograf: Robert Petersson





Efter fotograferingen var det avfärd till farmor för middag.
Där det bjöds på lax med potäter, sås grönsaker, vitlöksbröd och ugnsomelett. Smaskens!
Trevligt var det!
Sen drog jag hem till Em´s kompis, drack en öl och "spelade brädspel"... ja det var ju meningen i alla fall. Men att vi inte spelade utan mer tittade/lyssnade på dem andra. Men det var också trevligt såklart.


Söndagen slog in, med en hel kasse med stress.
Sminkasminka... Carolina stod på tur. Här skulle det kladdas och målas, för att sedan åka iväg till fotograferingen.
Har dock ingen bild ännu, men det kommer! :)
Carolina var också grymt duktig. Nervös som få, men superduktig.


De båda övervann rädslan på något sett och gav gärnet. Det blev kanonbra bilder! Helt sjukt bra ni är! <3





2 kommentarer:

  1. Men så är du ju världens bästa kompis, tjej, ansiktsmålare, dotter och coach..
    Massa älskar dig

    SvaraRadera
  2. Galet snygg brud, som du.. är ni syskon?

    SvaraRadera